25 , juni nu börjar bloggandet in real.


saknar min vän   ♥ min bästavän , tobias ericsson , tack för allt hjärtat ♥

tjoohoo :)


idag blir det någ sola, mig brun! brände mig lite igår men men jag ska vara  brunare än beck! jag saknar min bästavän tobias :) , hans pärla är ju sönder så hoppas han får gå ( hans bild ) :D hahah, men men försökte hela natten med att få pli på bloggen men funkade ju sådär:) haha, aja men nu snart ska jag ut med min vovve dumle :) sötast i världen!!!

under sommarn blir;
  • SOLA & bada :)
  • umgås med vänner.
  • gusselby.
  • BLOGGA :P

Kommentarer
Postat av: Julia

Dumle är sötast!

kom hit ngn dag på smrn och va med mig <3

2009-06-25 @ 12:33:54
URL: http://julligullan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0